Alles ist Sheiße

(( "Alles ist Sheiße" betyder "Allt är Skit" på tyska. Det är i alla fall det är mitt huvud. Jag kan nästan svära på att Tredje Världskriget håller på där inne. ))

Hej. Jag är sjuk. Det är lagom trevligt må ni tro. Men jag är glad ändå. Jag vilade i soffan tills jag var tvungen att gå upp, för jag var så hungrig. Medans jag väntade på att maten skulle tina (elsa <3 microvågsugnen) dansade jag som en galning till Naruto-melodier. Det var jättetrevligt ^^

Jag sjöng också. Maten - glutenfri lars-agne (lasange) - raspade min hals så jag tog en kopp te. Och sen sjöng jag för fulla muggar. Det var också jättetrevligt ^^

Jag har nu fixat iordning min a mobiler. Ehr, jag har en ny och en gammal (<-en Allmän Mobil, alla får använda den, fast den tillhör typ mig - faaast den är trasig, så ingen vill använda den). Jag har hursomhelst laddat över itne mindre en tre videos till min nya mobil OuO

Naruto Ultimate Fanflashes (av Snowdragon) in my heart :'D

[tips; Killedman98,, & sekret24boy  för han (sekret24boy) har den bäst uppladdade Ultiamte Naruto Fanflash 5 - de flestas andra har dålig ljudkvalité]

Uhu, nu fick jag en huvudvärks attack @_@

(inte så konstigt när jag sitter här, jag tänkte bara lyssna på musik egentligen men kunde inte motstå att blogga)

så..

sayonara



Kommentarer
Postat av: alice

är det snowdragon som gjort dem? :O

jag trodde hen typ hämtat den från ngn anna sida eller ngt... <.<

2009-04-25 @ 01:42:19
Postat av: ELSA

sv; Nepp, hon har gjort dem ^^

2009-04-25 @ 10:27:34
URL: http://theworldofelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0