Direkt från Norr

Tjena, tjena! Nu har jag varit i Norrland 8D Jag har åkt hundsläde, slalom, längskidor - och lift såklart :'D
Jag har haft jätteroligt! (och varit skitarg, jag blir alltid arg när jag åker längdskidor - okänd anledning) Hundarna var jättesöta, speciellt ledarhunden (som hette Kira)! :3

Jag har åkt röd backe nu! It keep gettin better 8D 

vi hade utsikt över något som tydligen var "de mest avbildade fjällmotivet", det hette Lapp-porten (eller nåt ditåt). Nej, ajg tyckte inte det var så särskilt speciellt även om det var lite coolt att det var ett så jämt U.

Fast duschen var inte så bra, och vattnet var hårt vilket resulterade i att mitt hår blev rätt smutsigt. Jag hatar att ha smutsigt hår, usch usch. Men nu har jag duschat och bytt om, och dessutom ätit mat. Så nu mår jag bra igen ^_^

Home sweet home <3  

har lite ont i vaderna, men det är bara bra. Jag har kommit lite ur form på sistone (antagligen bara jag som märkt det XD)

Jag ska inte plåga er med massa detaljer om resan, som var lång för jag åkte väldigt långt norrut - vilket resulterade i att vi sov på tåget. Det gick rätt bra, men jag föredrar min egen säng (som är bredare). 

ISTÄLLET sak jag vara dum och skriva nån novell-grej som jag slänger sedan (i mappen där alla andra sånna noveller är).. hehe x3

sayonara ~   ^w^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0