Ed, Edd and Eddy

Do someone remember Ed, Edd and Eddy?

Jag är inte riktigt säker men nån tycks ha gjort en anime serie och pratar ihop några som heter Eddy och Edd(ward - Han kallas Double D) xD Hmr, jag sa att inte att jag kolalt på alla de där.. bilderna! xO (Men det har jag x3) Lol, det är jättekul att vara inne på deviantart OuO Jag har OCKSÅ hittat nån serie som heter Parody.. manga... yaoi*.... Käften XD Den är fint gjort ^_^  (* yaoi = två killar som gillar varandra.. på ett ungefär xD)


Idag ska jag tydligen med på picknick. Hell, jag vill inte! Varför ska jag göra det!? Jag vill vara med Alice ju. (Hon kommer hem idag) Om det är för att jag ska ut; inga problem! Det är fint väder. Alice har säkert inget problem med att vara ute. (Vad skulle vi göra inne? -_-') Nu kanske jag låter värsta "tonåring" som inte vill göra saker jag inte har lust med, och är skit-tjurig, envis och kompani. Vafan.

helvete -______________________-

 Varför kan inte jag få bestämma?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0