Kopp-mani och Frisyr-hysteri

Hej! Jag tänkte komma med en liten bekännelse. Jag är ingen shoppaholic, och jag älskar inte att shoppa. Ni har väl hört talas om att många tjejer är svaga för skor? De har fler skor än de använder. Jag tillhör inte dessa tjejer. Men.. jag är svag för koppar. (Där kom de, >w<) Tekoppar, kaffekoppar... alla! Jag tycker rätt mycket om keramik över huvud taget. :D

Jag tog en bild på min lilla samling ^_^ (ja, jag samlar på sånna där paket med socker som finns på cafeer också xD)



^w^ <3

jag ska klippa mig idag. har nu halvt bestämt mig för en kort frisyr (såkallad pojk-frisyr) men är osäker på om ajg ska klippa lugg... Skulle tror de, lol, alla skaffar lugg xD Jaja det får bli lugg, suck x3 En annan gång fick jag världens bäst gjorda lugg, sån vill jag ha igen. ^-^

Och sen.. hm... ska jag ha långt eller kort där bak (i nacken)? Gud vad krångligt.. Tja, jag får fortsätta fundera! ^^

Och prata med mina vänner om det här. De har säkert många fina, goda råd :D

sayonara ~ ^^



Kommentarer
Postat av: tove

min åsikt:

frisyren som du klippte för några veckor sedan...



/ tove (från usa)

2009-04-08 @ 14:32:23
URL: http://toveoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0