Sömn

Jag har varit på pyjamasparty i helgen och jag sov typ tre-fyra timmar, jag brukar sova 8-7(h) så det var inte så bra... (men det var kul! :D)... Fifan (=fyfan). Jag var rätt trött efteråt. Idag var en dum dag. För jag var så trött, så mitt humör svajade och min normala optimism låg platt på marken i mitt huvud (medvetslös). Gympan var tråkig för nästan alla hade glömt gympakläder. Jag har lyckats slarva bort mina glasögon, och min syn har försämrats. Inte kuul, INTE KUUL. Och mitt huvud är rätt paj just nu -____- 

Men några bra nyheter; det är valborg så vi ska bara gå i skolan mån, tis och ons. Och min månadspeng är höjd! Jag brukar köpa mina kläder själv, och nu har jag och mina föräldrar överlagt att jag ska få högre månadspeng. Min ordinardie penning är 200kr (180kr de drar bort pengar för att jag svär), nu ska ajg få så mycket som 600kr. 400kr att köpa kläder för, och 200kr att spendera på nöjen. 'Udelali

Finns inte mycket mer att säga, och agj tror ajg ska gå och göra nåt annat nu. Har visserligen inga läxor men jag ska ju dra ner på datasittandet! :D

sayonara



Kommentarer
Postat av: linnea

Dom e fett söta!:D

Kram ^^ föresten ska vi lägga till varandra på bloglovin? Kram!

2009-04-27 @ 21:18:05
URL: http://neea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0