The Easter Egg's Return

Hej! Idag har jag zombiefierat mina jeans ännu mer :'D

Det började med att de sprack vid grenen ungefär. Men bara på ena sidan. Så ajg planerade att klippa ett par kortbyxor av dem. Min reservplan var att efter att ha klippt sönder dem, sy ihop dem. Med garn! Låter sjukt? Jodå, but that's the way I am xD

Det failade. Så jag sydde ihop dem. Haha, jag älskar dem nästan ännu mer än förut nu x] 
Det såg zombieaktigt ut. Men osymmetriskt. Så jag gjorde två "zombie-sömmar" till ^_^

(egentligen tänkt jag fota och lägga in bild men jag är en latmask därför blev det inte så)

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     

Skolan började idag, trevligt att träffa alla igen (efter en vecka lol xD men jag har inte varit så social)...

Jag älskar när det blir vår, mitt självförtroende blir mycket bättre eller nåt xD

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     

nu ska jag sova ;D

sayonara ~ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0