Valborg

Ja, idag var det alltså Valborg! Jag gick upp klockan 7, för klockan 9 skulle jag och mina kompisar träffas vid Stadsparken. Vi skulle kolla på forsränningen, fast jag var mest pessimistisk hela tiden. Jag var hungrig, trött och hade absolut ingen lust att titta på några båtar XD

Men jag tog lite bilder! ^^

På vägen dit tex så såg jag en kille med grymt cool jacka , jag undrar var tusan han fått den ifrån! O:



Varför jag tycker den är så cool? Kolla var den kommer ifrån;



Naruto! 8D De har faktiskt rätt snygga kläder.. xD


Självklart tog jag en bild på ett par flottar oxå ^^




(ja ett par, som ett par tofflor eller nåt  - två stycken=ett par! xD)

Viking Line-flotten var den snyggaste jag såg :'D

Just nu  sitter jag och dricker (koffeinfri) latte, men jag är chokladsugen. Det är inte bra. Jag tror ajg ska baka chokladbollar. Stygga mig. Jaja ^^

sayonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0