Vår, Spring, Primavera, Printemps, Frühling

Det är drar sig mot påsk! Undrar hur jag ska överleva det här (syftar på allt godis). Och javisstja! Jag har ju klippt mig också. Och köpt vax. SURPRISE. Jag gjorde nåt, så jag gick från att inte ha lugg (alls) till att ha snelugg. Det är ett mysterium hur jag bar mig åt. Men de blev finare! Det ser mjukare ut. (:

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .    

Jag är född mitt i sommaren, mitt stjärntecken är Cancer. Och nu när solen kommer fram känner jag verkligen att jag är ett sommarbarn. Lite lustigt, för jag har alltid tyckt att tex "septemberbarn", "decemberbarn" låter finare. Det gör jag inte nu även om jag fortfarande inte tycker att "julibarn" är särskilt snyggt. But that's life! (Life's a bitch... but then again... so am I)

(Man kan nog vara sommarbarn och född i september, men det är ju kul att jag är sommarbarn både ... psykiskt och fysiskt? <_< XD)

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .    

Jag svär på att aldrig dricka kaffe med koffein igen! Jag kunde inte somna igår natt. Jag tror klockan var tolv när jag överhuvudtaget kunde ligga ner och slappna av samtidigt. Mitt godisförbud funkar riktigt bra förresten, jag är inte alls sugen på godis längre. Inte ens choklad. Eller okej. Det finns ju stunder man gör nästan vad som helst för lite choklad (...ni fattar...)

Suck, hur ska jag överleva påsk? Jag är inte godissugen D:

Fast ioförsig ska jag ju få välja mitt påskgodis själv (No more, klassiskt påskgodis säger jag bara, No more!)
...Undrar om jag bara kan få pengarna istället? xD Eller så--- Nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva. F&F (Farmor&Farfar) är nämligen här och farfar skulle dusha. Men jag ville fixa mig innan det så jag stack in på toan.

 Elsa har gjort det igen; Jag är inget proffs, men övning ger färdighet, så jag tog helt enkelt och försökte få upp volym i mitt hår med hjälp av vaxet xD Det gick inte så bra så jag bestämde mig för att borsta hår det. Jag vände huvet upponer för då hamnar håret neråt. Och så borstade jag, med två olika borstar. Resultat: Jag fick volymen jag ville ha. :'D

Helt otroligt x'D

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .    

Klockan är halv tio. Jag vaknade fem i sju pga min dumma väckarklocka. Jag är hungrig, men inte sugen på något. Min tid har rubbats. Suck. Och ingen är inne på nåt community, snälla folk var sociala :/

nu ska jag kolla runt på deviantart, bdb och sådant.

sayonara ~ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0