100 jävla procent tråk

Jag har JÄTTETRÅKIGT. Så ajg tänker "roa" mig med att spela töntiga spel. Och kolla på naruto fanflash. ^^'
och leta naruto-fanpics. har typ INGA bilder på datorn >:V

för er som itne visste det; jag är databilds-samlare. en rätt fanatisk sådan till råga på. en fjärde del av Allt minne på datorn är mitt, ehehe. och just nu är ajg hungrig. klockan är FEM... hm. mellis kanske? >_< men ajg åt ju bara för några timmar sedan. ..

när man vaknar sent och äter frukost sent går dagsrytmen åt helvete. men jag har börjat vakna tidigare. kvart över nio idag. hah, helst skulle jag gå upp åtta. men ajg orkar inte. de här jävla kvällsdepressionerna tillåter ingen sömn innan klockan kvart i ett. (och jag undrar om det ändå inte var en underdrift T_T)   

nu ska jag gå och kolla fruktskålen samt kolla om mina syskon ätit upp den sista kakstapeln. 

sayonara, dattebayo ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0