Chock #2

Idag har jag chockat mig själv. Igen. >w< första gången var när jag "spankade" fredrik. HERREGUD -> SPANKADE? OO'
jag slog till honom på rumpan, ignet annat T^T hursomhelst. idag fick jag ett Alla <3-dag kort av alice (ett rätt oseriöst ett >w<). det avr rätt kladdigt och extremt oseriös, alice sa att jag fick göra vad jag ville med det.

(fan alice, det skulle du itne sagt x3)

resultat:  fredrik får massa glitterjox på kinden. eheheh...

jag blev rätt chockad över mig själv. han blev också chockad (såklart) och massa folk blev GLADA. x'D

hoppas inte killarna tänker typ hämnas eller nåt .__.' men det är FREDRIK så det tror jag inte? ehehhe

dricker te, det är trevligt. vet inte riktigt vad jag ska göra. borde plugga, men det orkar jag inte. jag är lat. LAT.
det kom jag faktiskt på för ett tag sen abra. har aldrig sett mig sjölv som lat. men det är egentligen vad jag är!
fast på ett trevligt sett (hoppas jag) x3 ... + jag kan inte sitta stilla (jag sitter inte ens stilla när ajg tittar på film <- NÄR jag tittar på film). sjuk kombination, mehehe.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0