Elsa goes ny hårstyle

Idag har jag klippt mig! ^^ Det blev fint, det blev nån sorts Rödluvan-frisyr x'3
jag älskar det, jag ser mycket mognare ut :'D



jag har kommit fram till att jag inte gillar att prata när jag blir klippt. det ligger helt enkelt inte för mig. annars är det ju väl så att man pratar mycket hos frisören (?) , men så kom jag på när jag satt där och var lite smånervös (som man gärna blir när man ska göra något man ivanliga fall itne vågat) tills jag kom på;
Varför då? Varför måste jag prata? Får jag inte bara sitta här och vara tyst, eller vadå?

ja varför?! egentligen xD




Kommentarer
Postat av: Jane Doe

Det undrar jag också..! Jag pratar aldrig hos frisören

2009-02-09 @ 23:45:59
URL: http://anonym.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0