Go Go Elsa xD

Ställde klockan på ringning klockan 8. Sabbade min dagsrytm HEEELT under sportlovet. Den som var så bra -_-
Vaknade klockan åtta, men typ halvsov till klockan kvart i nio. Not too bad huh! :D

badminton.  vi körde nån slags grej att man måste ha bollen precis framför sig när man slår. skit-jobbigt xD
jag sprang som fan, blev jättetrött ^_^

mamma har gjort köttbullar, hemmalagade köttbullar är suuuupergoda! ... nu är det mat OwO

men först ska jag visa mina nya smileys :'D

°¬° <= dregla xD OwO
°∏° <= dregla nåt extremt mycket :'D
∆_∆ <= sån där halloweeenpumpa OuO
◊w◊ <= sånna där "stjärnögon" som de får i manga när de kommit på en ond ide :'D


sayonara  I like apples



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0