jävla marshmallow

Fanskapihelveteochskitockså! Jag blev sugen på marshmallows (påväghemfrånskolan). Och så kom jag ihåg marshmallows+mikro? Och glass. Och chokladsås. Och banan ^^  jag tog allt. det blev ett sockerhelvete som gjorde mig illamående - buä

alltså. varje gång jag sitter här och vill blogga blir huvudet tomt. men annars så har jag MAAAASSOR med grejer jag kommer på att jag kan skriva om. just nu kommer jag itne på NÅNTING. förutom dehärå...
 
okej.. här är min lilla lista på saker jag ser som lyx (vardagslyx)
* låååång duschtid
* äppeltvål (spec. tvål. det finns ett märke - och den äppellukten är gudomlig)
* en liten bit kall, mörk, choklad
* "rosa nudlar" (spec. sort xD)
~

---

asså såhär blir det nästan alltid. jag skriver och så glömmer jag att jag skriver -__-
just nu lyssnar jag på My Name Is Jonas (av Weezer, och varning för dåligt ljud). fast jag tror jag ska gå och ta enm ma--- DET SKA JAG INTE ALLS. suck de är för söta. uschusch. jag är huvudsakligen inte hungrig, så det kvittar egentligen.

mitt samvete säger att jag borde spela piano.

mitt sinne säger att jag faktiskt kan göra det på söndag. (torsdag: upptagen, fredag: upptagen, lördag: upptagen) och att jag antagligen kommer få LUST att spela bara jag är lite utvilad... ehehehe. såklart. hrm.

det här blir rätt långt ändå och jag har verkligen inget viktigt att säga (just nu) och om jag får det kommer jag skriva ett nytt inlägg. för det här inlägget slutar här 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0