Mot Mitt Bättre Vetande...

Jag är verkligen lat, hehe. Egentligen tänkte jag göra matteläxan (och jag tänker göra den när jag bloggat klart) men jag fick en sån oerhörd lust att blogga! Tänkte gå och lägga mig klockan 9 (21:00) ikväll. har börjat lägga mig tio (22:00) INTE BRA. INTE KUL. INTE KUUUUUUL. Uhu uhu >w< Igår tog jag på nytt nagellack men det sabbade sig och resultatet blev att mina naglar bar rester av lila nagellack; det såg ut som om jag hade smutsiga naglar -_-  men nu tänker jag alltså fixa till det..

... alltså. jag är så jävla känslomässigt tafatt och klumpig så det inte är sant. och jag är grymt oromantisk, hur ska detta sluta?(bra förhoppningsvis) 

men nu ska jag göra matteläxan, sayonara ~





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0