Ops I did it AGAIN >_>

Jahaja. Jag förnekar mig inte. Förut var jag typ galen i en animekaraktär som heter Kakashi?
Jag tycker fortfarande Kakashi är hur cool som helst, men jag gillar honom inte på samma sätt längre.
Eller, som man helt enkelt kan uttrycka det, det finns en annan     ... det känns lite sorgligt. Men jag kan ju inte gärna ändra på mig eller hur? Så jag får ladda upp med massa bilder på den här personen istället! ^^
(Ja. Det är en annan Naruto-karaktär jag snackar om x'D)


This is Shikamaru, (förrförra inlägget; det här den här killen som jag matchar med :'D)

Märkligt. Den här gången känns det inte som om jag vill berätta för allt och alla att jag gillar personen som jag gillar, som dte var förra gången. (Och förrförra xD) Jag är lite ledsen över att han itne finns på riktigt .__.

Förut kunde jag inte fatta hur man kunde bli kär i en kändis (som man inte kände) eller en animefigur/liknande (som ju inte finns). Men nu har jag ju blivit det, så nu fattar jag precis! ~

Håller på och försöker göra om mitt rum så det blir lite mer "japan"inspirirat. Låter kanske hur töntig och plastigt som helst. Men det är faktiskt så jag vill ha det. Tror det kommer bli halvsvårt, har extremt mycket prydnadsaker; och emd den rätta kombinationen.. ^^ Fast sen vill jag inte ha för mycket saker heller....

Förut tänkte jag mig som nån slags Oas av något slag; lite småsaker, mycket grönt och blått och avslappnat
men nu vill jag ha som en Japan-oas :'D

täntke egentligen kolla på Min Granne Totoro, men hittade en IKEA tidning. Det ena leder till det andra så nu sitter jag här och håller på med att planera min födelsedag :'D

sayonara! ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0