plugga och godis ^_^

Nu har jag varit duktig och gjort om mattläxan (hade bl.a. glömt uppg. 4), samt tagit fram de andra böckerna! Trodde vi hade engelska men det hade vi inte. Fast vi har tydligen engelska prov på onsdag nästa vecka! Måste föresten få tag på alice vi hade lite mer spanska-läxa än jag trodde. Jag är en pluggis möhöhöh OwO Nejmen, har faktiskt itne kollat ett dugg på Naruto på hela veckan. MItt hjärta är i typ tusen bitar, men på lördag och söndag ska jag kolla ^_^

Jag har som ni vet godisförbud. Mitt godisförbud har jag inte för att jag får pengar av mina föräldrar för att jag inte äter godis, som de flesta har (tror jag?) Jag har slutat äta godis helt enkelt för att godis inte är nyttigt. Jag behöver inte godis för att överleva. Lika bra att skippa det alltså, jag får ändå bara konstigt humör. Men chokladen slipper jag inte undan ^_^''

Mörk kexchoklad är typ det godast som finns. Jag har smakat ganska många chokladsorter. Och jag minns alla smaker. Jag kan tänka på Mars och känna smaken av när man biter i en. Japp, Geisha, Daim, Mjölkchoklad, Mjölkchoklad med bubblor (en favorit), kexchoklad, Reinsen, Romerska bågar, möjlkchoklad med schweizernöt i sånna där runda förpackningar (en favorit)... och många många mer...

Jag är faktiskt inte så sugen på godis längre. Fast... när våren har kommit tänker jag eventuellt köpa en sån där rund platt Banditklubba, eller vad de heter. Och en sån där rund förpackning med schweizernöt-choklad. De godisarna=våren! Btw varje gång jag tänker på de där runda förpackningarna med schweizernöt-choklad blir jag sentimental  ^_^

minns att så många gånger jag ätit dem... solen sken jag var med en kompis.. okej jag ska inte börja prata sånt nu :'D

jag ska nog ringa alice. joup. 

sayonara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0