Raiko ~ Alive

Hej. Klockan är kvart i åtta och jag är klar, nästan i alla fall. Jag har inga strumpor, hehe
just nu sitter jag och lyssnar på Raiko (från Naruto, + Utubevideon är tråkig) - den låter säkert jättekonstigt för den som  inte tittat på Naruto, ehehe, men för mig är den underbar. Jag blir jättesentimental och melankolisk *u*
Jag har förresten bytt örhängen! Alice sa att de inte fick luft (hålen) när jag hade De Första Örhängena (de man får när man ta hål).. det sa jag till mamma och vi typ beslutade att jag skulle ha de här andra. De var dyra, så jag tänker använda dem länge. Och de är lite tjockare än andra örhängen, så det borde gå bra..

nu tänker jag kolla lite på saker på zegde (lol många länkar det blev) ! ^-^
för jag har inte tid att kolla på någon anime (har börjat titta på en som heter Narabi No Ou oxå)

TJAO! ^__^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0