Vackert Väder

Idag har de varit vackert väder! Solen skiner, och jag känner mig sådär lite allmänt glad. Dels för att jag har gjort klart en läxa. Har lite dåligt samvete över att jag borde spela piano. Men men.. jag är glad ändå!

Åt nyss upp det sista av min glass, de var gott. Mumma! 

har inte mycket att skriva, vet itne riktigt vad jag ska göra nu. tänkte logga in på msn, undrar om någon är inne?

är glad. det var en bra dag idag trots att T var sjuk. fan typ ingen inne. kanske ska gå till mitt rum istället. känns som om det är mer att göra där. 

en ensam chokladboll på det där fatet. JAAA, jag kan ju göra chokladbollar! trevligt-trevligt! 8D

måste byta msn-bild på den här datorn. det är ju så man skäms >_<

Sayonara ~ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0