BACH! >:D

Idag var det piano,, snacka om stress! Jag fick en svår läxa + Bach (som jag typ redan kunde) .. den svåra var nån vals med två händer.. men jag blev bara tvungen att spela den med höger (vilket var/är lätt) så jag typ *ehe*

jag överlevde. har bundit in ett litet svart band i mitt skosnöre-liknande turkosa som jag har runt handleden.
vilket är fullkomligt meningslöst, det betyder ingenting egentligen, den är itne värt nånting, kan inte kopplas ihop med tex Naruto-serien ... I like it OuO

vi har börjat köpa Äppeljuice, det är jättegott! Jag dricker inte lika mycket mjölk som förut tyvärr, 
men det är för att jag inte gillar oboy längre x´D kanske ska göra extra-lyxiga-långsamma-varianten av Varm Choklad (Choklad är helig och räknas därför ínte som godis)... fast inte nu för nu jag ska kolla på Naruto och kanske plugga lite (om jag orkar, ERHM)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0