Badminton

Idag spelade jag badminton med pappa (typ klockan 11). Det. Var. Ansträngande. (minst sagt)
jag blev rätt förvånad, trodde inte badminton var så jobbigt >_>
men det var det. och pappa spelade badminton förut så han är duktig. !

uppgift:                      få elsa att röra på sig (& inte bara sitta framför datorn)
genomförande:        fyrisfjädern, 1 timmes  spelning
resultat:                     otroligt trött elsa

ärligt. jag höll på att dö x'D det var väldigt länge sedan jag sportade (+ jullov. = onyttigheter och allmän slapphet)
så mina muskler är lite ovana. min kondition är acceptabel ( höhö n__n ) men jag fick jätteont i armen & axeln.
jag hade problem med M.J.Ö.L.K.P.A.K.E.T (fulla alltså) efteråt. det kändes lite... nedtryckande. -w-”

& så såg jag en kille i min förra klass; He. Nu kanske det låter som "he" (han) och att det är nåt mystiskt med honom men 
det är det inte (!). Det var hans smeknamn (de andra två med samma namn kallades RV & HC). 
hursomhelst. jag tror det var han. det var hans kofta & hans hårfärg. Han gick i det där området mellan banorna,
jag vände på huvet och då tvärstannade han och killen han gick med (som gick bakom honom) krockade in i hans rygg X'D

hmhm... Alice ringde nyss. Hon pluggar. Nu fick jag dåligt samvete. Jag har typ "vilat upp mig" nu, 
så jag tror jag tänker plugga. Prov på tisdag. Har gjort 19 av cirka 30 uppgifter. Gotcha.



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag älskar bilden i din header. Har du tagit den själv? :O:D:D:D:D

2009-01-10 @ 17:32:06
URL: http://jagheterinteorvar.blogg.se/
Postat av: tove

sno den andra personens fråga

jaja, men visst är det kul ändå ^^



..... och .....



VILKA UPPGIFTER?! OO'

2009-01-11 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0