emotional feeling

Yesterday. Jag har blivit helt fängslad av Naruto (en animeserie). Jag skulle kunna babbla i oändlighet om dem men ni skulle antagligen inte förstå nånting av det så... n__n
Igår satt jag nästan hela tiden vid datorn. När jag inte fick det längre satte jag på mig hörlurarna och började städa.
(Jag har köpt en ny låda från ikea) Det var Snälla Förklara (Charta 77) på repeat ! :3
Jag blev lugn och harmonisk, kände mig lite annorlunda än vanligt. n__n
Jag har rev ner nästan allt som satt på väggarna, så nu känns det mycket lugnare här. Också pågrund av att jag plockade undan väldigt många saker (småsaker) & att jag har möblerat om lite n__n
"n__n" är tydligen återkommande här xD 

Idag tänkte jag gå på stan och kolla efter hårtoningar (jag tänker tona håret)! OwO
Mörkbrunt, jag vet precis vilken färg jag vill ha, men kan inte förklara den TvT

undrar när Moa (syster) är klar, jag måste duscha. Men itne tvätta håret, jag måste lära håret att de inte ska få shampoo såfort det ser lite slitet ut >:  Kanske borde klippa mig? Hmhmh... det börjar bli platt (håret alltså) -_-
Jag har alltid tyckt om att ha rätt lockigt hår. Men det funkar säkert om jag inte blåser håret efteråt n__n
Det är ju så jag förut fick platt hår (när jag blåste håret efter dusch)!

Försöker lära mig att skriva utan smileys, suck. Jag är nog en smiley-knarkare. Men jag får lära mig... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0