Mandel

Nötter. Vi köpte nötter (för det är trettondagen eller nåt tydligen), och nu har jag proppat i mig grymt mycket nötter. Buu.
Kom och tänka på Mandel. Jag har för mig att man kan heta det (?) ... YeS, de kan man! (kollade på http://svenskanamn.se/ ) Till ämnet; om jag får ett barn skulle jag vilja döpa det till Mandel (PAX) n__n
eller Minus, det tkr jag är jättefint n__n
(grejen är bara; dessa är substantiv som är namn på Saker också....)

hittade just världens kreativaste konversation med Amanda, xD

jag: hej (:
amanda: HEJ :""""""D
jag: MÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH (<- så låter isbjörnar. isbjörn -> esbjörn -> elsa (jag))
amanda: ?
jag: vet inte

Umum, på nått sett känns det som om det här året inte kmr bli det minsta likt det förra.
En del saker jag kommit underfund med är följande;

* Prata är silver, tiga är guld
* jag är inte kär i någon (jag har också upptäckt att jag har svårt att bli kär)
* jag kan inte tona håret, för det finns ingen färg som passar

nu ska jag fixa lite på bloggen (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0