Chicken

Jahaja! Klockan är elva (ungefär), jag tror jag ska höra om någon är hungrig. Jag har fått i uppdrag att laga mat. Och eftersom jag älskar thaimat (iaf alla thaimat jag smakat xD) så blir dte nåt sånt! ^w^

vi har faktiskt massa interssanta saker hemma; chili (torkad såklart), bambuskott, vattenkastanjer, kokosmjölk... :3
jag älskar vattnekastanjer! och vi har en wok-panna! Undrar hur länge man ska koka riset för att det ska bli lätt att äta med pinnar? x]

jag tror jag ska leta fanarts på Kiba :3 och titta lite på Hyperboy 8D

jag ÄLSKAR när han den blonda (Austin) springer till han med mörkt kurlligt hår (Vlad, han spelar gameboy eller nåt) och skriker (Austin skriker): "GUESS WHAT?" [Vlad typ smälls mot väggen pga av ljudvågorna xD] och sen säger han "What?" :'D <3

 

HYPERBOY FTW! 8D

sayonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0