Amazing Thai

Tjeeeeeeenare 8D Skolan idag var väl som vanligt. Jag gillar inte avslutnings-ringen (eller vad fan den heter. mitt minne kraschade nyss. igen XD) för då ska man typ alltid säga vad man tyckte om veckan, men jag glömmer ofta bort vad som hände i veckan. Och det händer i så mycket XD 

Idag var jag, Alice och Tove på resturang, nåt som hette Amazing Thai. Historien upprepar sig, jag åt mest XD
Vi hade jättetrevligt, och efteråt tog vi och köpte var sin glass (på ica, jag tog en Sandwich Stracciatella den var god ^_^)

Oh! Min mammas arbetskamrat hade typ fått massa Levis-jeans och sånt som de inte ville sälja (eller nåt). Så då kunde man typ köpa jättebilligt (50:- styck, värsta fyndet!) av henne. Mamma tog hem lite olika som jag fick prova. Jag bestämde mig för ett par halvlånga (inte trekvarts; halvlånga) och ett par korta med hög midja. Me like ^_^

Mycket lyckad dag ^_^ Men jag har mycket att göra! Tänker egofota lite (inte oftajag gör det faktiskt) och berätta för mamma att det avr drygt 2 månader sen jag klippte mig och att mitt hår börjar bli för långt (och ser för jävligt ut) och dessutom börjar jag få svårt att tvätta det! Inte bra. Inte bra alls! Men aja,

sayonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0