Elsa is Back in Action

Det känns som om det var evigheter sen jag skrev. Det var tre dagar sen.. Men det är lite svårt för vi har massa läxor och skit. Jag hatar läxor. Det tråkigaste och plugga är NV. Och nu har vi NV-prov (i kemi) på fredag. Vi har också matteläxa. Jag gör matteläxan idag och nv:n imorgon. Yess, jag är så grymt organiserad xD

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .          

Just nu gör jag kaffe! Koffeinfritt såklart. Jag får dricka kaffe, det är trevligt för plötsligt blev allt gott jätteförbjudet. Känner mig som ett hälsofreak xD Inge godis, inge fika, inge chips/sånt, inge glass, inge läsk... Läsken och godiset kan jag klara mig utan. Men hur fan ska jag överleva en sommar utan glass?! Det gör jag inte. Vi stryker det. Jag får äta glass. När det är sommar. Och det är bara vår nu.. Men glass är ändå godast på sommaren.

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .        

Idag är det Våffeldagen, jag bara undrar vem kom på den dumma iden att skaffa sig en våffeldag? Usch, usch. Tur att man inte måste äta våfflor idag! Jag gillar inte våfflor. Det är för sött! Men min brorsa älskar våfflor, pannkakor, plättar ~
Uhu.

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .        

Jag såg att T hade __ mellan styckena i sin blogg. Jag ville inte vara helt härmapa så jag fixade prickar istället XD    
Alice tjatar på mig om att jag ska skriva klart blogginlägget (antaligen så hon kan läsa ^^) Men först måste jag berätta om Idag. Allt Om Idag: det var en helt vanlig dag. Fint väder, klart och kyligt men soligt. Hm.. På spanskan har vi börjat med väder. Vi "lärde" oss dem på Tiunda. Så läxan den här veckan behöver jag träna på! (Efter att ha läst igenom dem på lektionen har ajg friskat upp mitt minne) Skitbra, med tanke på kemiprovet!   

Vill ladda upp en bild är nånting men vet inte på vad!? Jag tar typ aldrig kort med mobilen, min  mobilkamera suger & kameran har man itne med sig till skolan. Så det får bli en ur mitt enorma galleri... ^_^



kolla vad jag hittade! Den här har jag gjort på datorn, i Gimp. Trevligt trevligt! Jag har berättat om oljekritorna va? Har för mig att jag gjorde det i förra inlägget. Jag älskar att man kan kleta in färgerna i varandra! Jag kanske skulle göra ett äpple och ett päron precis som på bilden? :3 

men inte nu. för nu ska ajg och alice göra "Manga-saken". Den går ut på att man gör varandra till mangafigurer i en mangaserie (vi gör i Naruto, så vi blir ninjor -töntar- XD), det är skitkul! Så.. 

sayonara ~

.     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .     .         

(om det var nån enstaka person som reagerade på att jag strök över "fan" men inte "skit" så är det för att jag inte anser att "skit" är ett svärord, även om de inte är särskilt vackert)



Kommentarer
Postat av: vanilla

wehey, du skrev inlägget! 8D

-happy-

2009-03-25 @ 17:33:38
URL: http://vanillashock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0