En leksaksbil mot en rostig spik, en leksaksbil mot en rostig spik ~~

Vad var det jag sa? Jag han inte ens BÖRJA med novellen innan jag skulle hänga med till gränby. Jag och pappa kollade på skor samt storhandlade. Var fan hittar man bra skor? Till sommaren och våren behövs ju tre par skor, typ XD

- normala skor ("nyttiga skor")
- onyttiga skor (skor som är snyggare än de är praktiska XD)
- ballerina/sådana skor

mhm! har inte mer att säga, förutom att på onsdag nästa vecka åker jag till Björkliden (Norrland) :D

sayonara ~




Kommentarer
Postat av: T

ofta onsdag?! :0

:(

2009-03-28 @ 20:45:00
Postat av: snigel

Jag har hunnit köpa nyttiga skor, och jag har två par "ballerinaskor" kvar från förra sommaren. Bara onyttiga skor kvar för min del. xD För jag VÄGRAR använda klackskorna som jag hade på skolavslutningern ^^

2009-03-30 @ 08:28:33
URL: http://snailfail.blogspot.se/
Postat av: Anonym

men ofta, elsa

du brukar ju inte ha mer än tre par skor på sommaren? :0

2009-03-30 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0