En Solig Dag i Göteborg

Tjena! Jag är och hälsar på släkten här borta i Västergötland. Till och börja med har vi farmor&farfar som bor i Dalsjöfors. Sen är det farbror#1 med familj och farbror#2 som bor i Gbg (eller hur det förkortas? Göteborg hursomhelst). Jag gillar Göteborg. Eller, iaf Nordstan där vi var idag :'D 

Först parkerade vi vid någon opera. Och sen gick vi till ett jättestort köpcenter som jag tror heter Nordstan (fast jag är inte säker xD) Vi delade på oss, moa+farmor pappa+oskar+farfar och mamma+jag. Jag ville gå till Gallerix för att kolla efter japan-insirerade tavlor/posters. Jag fick beslutsångest men köpte till slut en tavla ^_^

Sedan gick vi över Brunnsparken (spårvagn-torg :3) till Avi&Lena - mamma har ett halsband därifrån som jag tycker är jättefint, men sakerna där inne var mycket klumpigare än mammas halsband. Buu. 

Efter det gick vi till Esprit för att kolla om en speciell skjorta var på rea. Det var den. Och det fanns en blå! (Den jag provade hemma var röd) Mamma hade ett kort som var "..köp för 500:- och du får 100:- rabatt!" min skjorta var nedsatt så den kostade 499:- (anledning till att vi inte köpt den hemma; den kostade 599:-   dvs ungefär 600kr -_-') så mamma köpte ett svart linne också ^^ (som hon i vilket fall behövde eftersom jag snor hennes höhöhö) jag fick betala 100kr själv på skjortan, så nu har jag 50:- kvar att "leva på"  månaden ut XD 

Men det fixar sig ^^ 

Det här är förresten min farbrors(#2, Niklas) dator! Vi har släktträff här. Han fick godis och alla fick smaka, men jag tog inget, möhöhö. Men jag åt massa kakor istället XD Men Ballerina med mintsmak får man inte ofta! Det är typ bara jag som gillar det >w<  Fast vi åt macka innan! Goood macka ^w^ Bröd+smör+skinka(?)+pesto+mozarella+tomat :3

Nu kom mamma och kika över axeln på mig. Och nu kom Niklas också, fasligt vad intressant det här var då XD 
Nej nu stack de ^^ Jag håller på med min önskelista! :3 Moa & Oskar började med sina i morse och då kunde jag inte låta bli att skriva jag också. ^_^

Jag har varit väldigt glad hela dagen (ungefär). Fast ajg gick upp typ klockan elva för det var ingen som fick mig ur sängen. Jag hittade ingen motivation. Så jag blev liggande XD Men till slut kom jag upp.Jag ahr fått en ny hobby. 

I like watching the clouds go by ^_^

Hur jag än gör, jag kommer inte ifrån Shikamaru XD Jag lyckades dock att INTE bli kär i Neji, vilket ajg höll på att blir ett tag. För att komma över Shikamaru. Jaja, väldigt intressant med mina hjärteproblem xD 

Det här blir att ganska långt inlägg, jag borde kanske ha in en bild här nånstans så att ni rokar läsa lite till? 

Hmhm.  
Sådärja XD Nu kan ni läsa lite till ^w^

Jag har börjat skissa, och jag har faktiskt utvecklat min stil lite. Det ser inte lika overkligt ut längre ^^  x3
Och nån har gett mig oljekritor, nån som farmor känner XD Det brukar vara lite så ibland, när jag pysslade fick jag en hel påse pyssel från nån gammal snäll tant :3

Jag målade en tulpan som ajg blev väldigt nöjd med, tyvär målade jag den på löspapper. Och sen så skulle ajg måla lite i mitt ritblock men det faila totalt och blev skitfult. Men tulpanen (som jag gav till Oskar, för han ville ha den) blev fin ^w^

Jag gillar oljekritorna, det är en fin gammal låda med typ 25 kritor i :3 Fast Moa hade sönder två stycken -_-''
Jag ritar lite halvhårt och sen kletar jag ut det så färger glider in i varandra.. :3

-längtar tills måndag- :3

men nu måste jag gå! 

sayonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0