Español

¿Hablas Español? Sí, ¡y hablo inglés también! 
Talar du spanska? Ja, och engelska också!

Vi har spanska prov idag. Jag är kluven. Halva jag sger; DET KOMMER GÅ ÅT ****** . OCH ****** PÅ DET HÄR ASSÅ ******
osvosv. den andra säger: Jomen det kommer nog ordna sig, det gick ju bra förut?

Jag vill göra kängurumatte >8D Det är jätteroligt ^^ Jag klarade alla förutom en uppgift :'D pappa var tvungen att hjälpa mig T_T Men jag fattade hur han löste den, och det är ju det som är huvudsaken x'D

just nu sitter jag och läser igenom spanskan. det går bra. jag hatar repetition -__- "Repetition är språkets moder" I så fall är kommer inte jag och denna mamma inte särskilt bra överens. x]

jag ahr en skjorta :3 Men den är lite stor. Jag har hittat balsamet! Så jag har duschat ^^ Och mina hål-i-öronen läker jättefint :3

Well, I've to go now! 

sayaonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0