Vårjacka :3

Hej Vi köpte en vårjacka trots allt! ^^ Tänker itne lägga ut bild än, för det var en grej som hade hoppat ur (pappa ska laga) och den ser därför ganska tråkig ut just nu.. xD 

Undrar vart man kan köpa knappar? Jag vill ha guldknappar ^^ Att sy fast på min jacka x'D Nu tänekr ni säkert "gud vad fult..><" Men det är faktiskt fint! Pilot-stile ^^ OH PAPPA HAR FIXAT MIN JACKA OWO Men vafan, jag märkte inget ju xD 

Så nu ska jag fota ^^ Tralalala :3



Ja och nu fick ni en fin syn i form av min ostädade hall. Men det gilla' ni  ^_^

Jag fick en plötslig lust att göra om mitt liv, flytta mitt centrum! Klippa mig, köpa nya kläder, fixa om i rummet... NÅNTING. Vad deprimerande. Min frisyr har pajat fullständigt. Jävla tjocka rufshår T_T Nu svor jag. Aja det kan itne hjälpas. Ingen hörde nåt, så jag får inte avdrag ^^

Hur ska jag klippa mig nästa gång då? Om typ två månader. En om jag ber mamma snällt. Eller betalar själv... Aja! Tror jag ska kolla på frisyrer ... frisyr.se elelr nåt sånt var det väl?

sayonara ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0