Radioaktiva Plommon på ingång

Hejhej! Jag har mycket att rapportera! Dagen började med att jag vaknade 6:10, klockan ringde. Jag steg upp visste att jag hade glömt något, hade ingen aning om vad de kunde vara och gick mot köket för att äta frukost. Det var då jag såg den; hästen! Hästen som vi skulle ge till Eva (min kusin, 3 år) i födelsedagspresent! Vi skulle på kalas idag! Det är lördag! Alltså gick jag och la mig igen. Funderade på att jag nu hade chansen att vara uppe när det är tyst och alla andra sover! Jag kom på att jag kunde yoga.. Men mamma hade också stigit upp och den ena ledde till det andra.

Det slutade med att jag körde ett pass Friskis&Svettis (vi har tydligen en speciell video med sånt på). Jag blev genomsvettig, extremt hungrig, illamående samt fick ont i halsen. Jag drack te (mot halsondan) men då blev jag bara ännu varmare. Så jag duschade, och konstaterade att jag MÅSTE klippa mig snart. Men HUR är den stora frågan! O_o

Har inte fått sitta vid datorn på hela dagen, så jag har passat på och städat mitt rum! Och läst Harry Potter. Man tröttnar på Harry Potter-böckerna när man inte läst dme på ett tag, men sen läser man dem igen och upptäcker hur jävla bra de är! :'D 

nu tänker jag göra något jag vet kommer gå åt helvete; skriva en novell. xD

sayonara ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0