Tomorrow is another day

Tja Tittade på film imorse med mina syskon. Vi såg Proco Rosso. Jag blev förbannad i slutet. Men dne var bra. Precis som alla Hayao Miyazaki's filmer :'D Han gör nånting med filmerna.. man får en speciell känsla efteråt  >w> 

Tänkte gå på stan idag. Mamma tycker jag ska fråga någon om de kan joina (hon sa det inte så, men det var vad hon menade).. Baha, jag tänker gå själv i vilket fall som helst! Det är trevligt att gå runt vart man vill utan att nån annan också ska få bestämma höhö xD

Fint väder idag föresten! Det är trevligt. ^_^  Jag är för ögonblicket på mycket bra humör! För jag har den där japan-manga-fintväder-känslan. Det är ljust men.. nu blev jag orolig. Tänk om vädret inte är så fint som jag tror?  Detta måste kollas upp. Nä, riktigt så fint var det inte. Men det är ljust och bra (: 

vet inte riktigt vad ajg ska gör nu, affärerna öppnar väl elva-tolv? En timme dit. Kanske skulle spela guitar hero ? :D
Det var länge sen jag gjorde det... Och nu är jag typ frisk, så det borde gå bra ^^    

oh jag höll på att glömma; Melodifestivalen.
Jag tycker rätt låt vann! ^_^
Och jag älskade duetten mellan Charlotte Perelli och Moto Boy :'D

sayonara ~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0