Glasögonorm

Hej! 

 

Jag håller på att vänja mig vid att se bra, jag fick mina glasögon igår. Jag är så glad! ^^

Jag tycker förresten om mina glasögon. Det gjorde jag inte förut, jag tyckte jag såg jätteful ut, men nu är de som en del av mig.  :D

 

Har inte ätit frukost än.. Jag skulle precis göra det när jag fick en väldigt stor lust att lyssna på den där låten som går typ "We are going to America". En sån där Absolute Kidz-låt. DET VAR DÅ JAG HITTADE DEN.

TOVE. "Eenie Meenie Mine Mo" existerar. Jag hittade den när jag letade! ^^

Men nu borde jag äta frukost.. eller brunsh/frunsh snarare x'D

 

sayonara ~  




Kommentarer
Postat av: tove

JAG VISSTE VÄL DET!

:D

btw, jag måste snacka med dig. logga in på msn så fort du kan.

(det är en braaaa sak, om du har pengar alltså).

^^

2009-05-16 @ 14:15:19
URL: http://toveoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0