Host host

Solen skiner och jag har precis duschat... Först vill jag börja med att berätta att filmer vekrligen inte är min grej. Pappa avrådde mig från att se da Vinci-koden, jag fastnade vid tv:n men tvingades titta bort gång på gång. Såå han sa att jag skulle läsa boken istället. Ya, och det är vad jag håller på med just nu! Den är väldigt bra, fast ajg ahr inte kommit lägnre än till typ 6:e kapitlet. ^^

Har ont i halsen och vårat förråd av halstabletter tycks ha sinat rejält. Finns dock en burk på mammas nattduksbord som jag tänkte ta ur. Eller så går jag helt enkelt bort till Konsum och köper Emser. Undrar hur varmt det är? Jag ahr vä'ldigt korta byxor på mig x)

Det blåser. Ajdå. Jag nöjer mig med mammas halstabletter.. Tills vidare.

(Och nu tänker jag fortsätta läsa min bok)

sayonara ~  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0