K2

Hejhej!

Idag var det matteprov. Det gick galant! (hoppas jag) :D

I övrigt hade jag bad hair-day och det var inte trevligt. (Men jag har blivit riktigt brun, det är trevligt :D) Smet in på Biblan på väg hem och där hittade jag den (extremt eftersökta) K2 kiss me kill me - del TRE!


(killen: Ghoon-Hahm Che ,
tjejen: Que-Min Ghun
de ser inte ut riktigt sådär i serien, den där bilden är tagen från en framsida
och de görs som bekant lite noggrannare..:
)

Tyvärr blev jag lite besviken, lite FÖR invecklade realtion-saker tycker jag. Men den är bra i alla fall! :)

Tänker spendera de kommande pengarna på att klippa håret! Det blir nog kort(are)! Vad jag ska göra med min snelugg är inte bestämt. Stör mig nåt otroligt på den just nu.. Vi får se hur det går! ;D

Har inte mycket annat att rapportera.. tappade bort mina hörlurar och fick dem åter... hittade min plånbok (som jag tydligen hade lagt under madrassen när jag åkte till Öland XD)... det gick bra på pianot... jag hämtade min lillebror hos en kompis... hmm.. :)

sayonara ~




Kommentarer
Postat av: snigel

Jag ska också klippa mig igen :D

Jag tror jag ska klippa rejält spretigt och flikigt. Så nu vet du det. x3 :)

2009-05-27 @ 14:37:25
URL: http://snailfail.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0