Life is Good

Hej!

Först tänkte jag bara säga, att anledningen till att vattnet slutade funka avr att de fixade med rören. Det byggs nämligen nya (hyres?)hus här utanför. Vattnet kom tillbaka efter ett tag. Vattenstoppet resulterade förresten i att jag och mina syskon fick kebab.tallrik till middag. Trevligt trevligt.



Jag har varit duktig och gjort mina läxor. Helt otroligt. Men jag hade inget att läsa till frukosten, så då gjorde jag läxorna istället. (Jag är väldigt stolt över mig själv)

Jag har nu också duschat. Är helt ensam hemma, för Moa är på kalas, Oskar har sovit över hos en kompis, Mamma är på promenad (och ska hämta Oskar på vägen tillbaka. Hon ahr itne kommit hem än). Pappa är ute och hjälper till på gården, det är sån där Städdag idag. Men jag slipper, wuhu :D



Allt känns för tillfället väldigt trevligt (jag missbrukar nästan det ordet, haha). Undrar vad ajg ska hitta på idag? Före frukost tänkte jag gå och köpa glass, men jag är inte sugen på det längre. Eller jordgubbar, eller kladdkaka (vilket jag var sugen på innan frukost). Fast jag har borstat tänderna, och efter det brukar i alla fall jag inte vara så sugen på nånting.

Nu kom Pappa upp. Hmm... snart korv med bröd där nere.

Jag kanske skulle kunna cykla till Vaksala Torg och inhandla ett förråd av Pocky och Rosa Nudlar! (Jag vet inte riktigt vilken smak det är på de rosa nudlarna, men de är rosa xD) Fast just nu är jag rätt pank. Har ju köpt ett bälte till min klänning (som jag ska ha på avslutningen. Jag vill ha det NU. Men det kan itne hjälpas). Det var dyrt, 130:- på H&M. Men man kan ju inte få allt här i livet!

Jag har visserligen en spargris... Ja! Nu vet jag vad jag ska göra; jag ska ordna mina kvitton och räkna mina pengar! ^^

Perfekt. Jag kan sitta på balkongen. :D

sayonara ~ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0