Mors Dag

Idag vaknade jag halv nio. Nej, jag gick givetvis inte upp då (jag gick upp en timme senare. Pappa kom och väckte mig, det är ju Mors Dag. Mors Dag = frukost på sängen för mamma. Men jag var uppe till tolv igår och kollade på en opera. Nån modern variant av Askungen, Malena Ernman var med. Jag blev förtjust i prinsen, som låtsades vara hovman <- jag blev förtjust i honom när han var hovman. Det hela var mycket pretantiöst. Men jag ville veta hur det skulle sluta. Såå.. Min dagsrytm är relativt rubbad. 

Mamma fick dock sin present (en söt, liten bok), och den blev hon glad över :D

Klockan börjar närma sig tolv och jag börjar bli hungrig. Ska kolla om vi har någom parmesaost, i så fall blir det pasta & parmesan till lunch.

Under förmiddagen har jag suttit på balkongen, och läst, och ägnat mig åt trevliga tankar :)

(Nu tänker jag laga något att äta)

sayonara! ~ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0