Öland!

Tjenare tjenare!

Uppdateringen har varit lite trög. Min ursäkt; jag är på Öland! Hos mormor och morfar, och alla andra gamla släktingar! 





Vi åkte direkt den här gången (dvs stannade inte i Linköping), och vi åt på Burger King! :D

Jag har en horn i sidan till Resturang Gyllene Måsen (McDonalds), och Max förväxlade hamburgare en gång.. (låter ju inte så farligt, men min mamma är glutenintolerant. Dvs hon kan inte äta vanligt bröd. Mindre trevligt). Tydligen hller Burger King på att lägga ner runtom i Sverige! Pappa sa att han sagt åt oss, men han hade inte fått nån respons så han hade lagt ner. Vi fick skuylla oss själva. Hur som helst var det väldigt gott, och jag drack som vanligt upp halva Oskars mjölk ^^




Jag bröt godis-sabbaten igår på Valles (men vad ska man göra?). Jag mådde inte bättre av godiset kan jag ju säga, och jag svär på att jag aldrig gör om det. (Lösgodis är inte bra alltså) 

Det är väldigt fint väder och första dagen solade jag. Men sen blev det regn på förmiddagen och sol på eftermiddagen, så de senaste dagarna har ajg suttit inne och läst serietidningar. Agent X9 och Lucky Luke ftw! Iznogoud är också skön :'D (läs det högt för er själv; Is no good. Kompanjon: Brah At Hamed. Kalif: Harun al Sindar





Tja, livet rullar på. Jag har duschat två gånger i den här dumma duschen.. Men det går bättre! Fast idag upptäckte jag en liten spindel på min handduk. Uhu, jag använde inte den kan jag ju säga. Fifan >:O

Ska nog gå ut och sola lite till idag, ska kolla temperaturen och då eventuellt byta till shorts istället!

Livet e gött! ;D

sayonara ~

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0