Rapport om gudstjänst

Nu har jag skrivit min rapport*! Hudelali! Mamma ska bara läsa igenom den och sen tänkte jag slappa för fulla muggar resten av dagen.  Jag var sjuk både tisdag och onsdag förra veckan, och torsdag & fredag var det ledigt. Så jag ligger lite efter ._. Ångest ångest. Inte trevligt. Väldigt O-trevligt faktiskt. 

(*Vi hade fått i uppdrag av vår fröken att under påsken gå på en gudstjänst och sedan skriva en rapport om den)

Sådär. Mamma sa att den var bra, jag skulle bara finputsa lite på... okej sånna här ord som berättar om det är "nu", "då" eller "förut" har aldrig varit min starkaste sida... ^^

men NU ska jag göra roliga saker istället! (vad vet jag inte men jag kommer väl på nåt x)

sayonara ~ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0