Pinsamt värre

Det här skrev jag på för ett tag sen men det blev inte publicerat. Nu blir det de :'D

Låg uppe länge igår och läste en engelsk deckare. Trodde därför jag skulle vakna väldigt sent idag, men det gjorde jag inte. Vaknade nog självmant ungefär klockan halv nio, helt otroligt! Klockan är snart tre och jag har gjort en massa saker redan.

Jag har spelat GH (Guitar Hero). Jag spelar på Hard, så jag får anstränga mig. Jag spelade en jobbig och tråkig låt, klarade den och gjorde en liten dans. Och upptäckte att min brorsas kompis pappa (plus nån småis) står i dörröppningen och tittar på mig där jag står drygt en halvmeter ifrån tv:n. Ytterst pinsamt. Speciellt eftersom jag blev väldigt röd i ansiktet. Fast värst var nog att jag inte kunde se hans reaktion. Jag ser väldigt dåligt. '>>

Är jag förresten ensam om att inte tycka om att läsa "Pinsamheter" i tidningar?

Fast jag gillar Tjuvlyssnat.se och Bikt.se :'D

.. det var allt för mig! ^^

sayonara~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0