Stockholm

Hejhej! Idag var jag i Stockholm med två kompisar, Alice & Tove! ^^
(Alice var redan i Stockholm, jag åkte tåg med Tove dit)

Det var jättekul, första gången jag var i Stockholm utan mina föräldrar! Jag köpte två tröjor..;




Urban Outfitters, 149:-  (rea)  ~ om någon nu var intresserad :'D
[Den är jätteskön! ^^]


Bilden jag tog på den andra tröjan blev dålig, men jag kan försöka förklara ändå xD Den var som ett stort, tät-stickat linne. Lila och glittrigt. Också den på rea (H&M), 50kr kostade den! ^^

När det var dags för hemresa fick jag och Tove först lite problem när vi skulle till rätt perrong. Vi hamnade på ett ställe där det fanns en rulltrappa (som hade stannat) och en vanlig trappa. Rulltrappan gick egentligen åt fel håll men den stod stilla så vi gick ner för den ändå. Vi var lite rädda att den skulle sätta igång igen, och jag sprang i stort sett ner för den. Tove gick betydligt saktare. Så när jag var nere så hade hon kommit halvvägs. satte den igång. Och Tove följde med. XD Vi skrattade jättemycket x'3

Sen höll vi på att missa tåget, och när vi satte oss var vi lite rädda över att det var fel tåg. Men det var rätt ^^ Och vi var trötta så vi slappnade av, drack, åt och lyssnade på musik. Och höll på att missa Uppsala och åka med ändå till Gävle. XD 
Men det gick bra (:


nu tänker jag fixa och trixa med min mobil! 8D

sayonara ~  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0