Vatten, bara vanligt vatten

KOm hem nyss. Det första jag gjorde var att störta in på toa. Det var ltie segt att spola men det tänkte jag inte mer på. Tills det inte kom nåt vatten från kranen. Då gick jag till köket. Funkade inte där heller. Shit Pom-fritt. (Pommes Frites) 

Nåå vad gjorde jag då? Som vem som helst skulle gjort; kollat mig omkring. Och fick syn på vattenkokaren. BAM BAM BAAAAAM. Den brukar ha vatten i sig. Det hade den ♥. Min dag var räddad. :'D

Det verkar vara vattenbrist i Uppsala? Eller så är det våra rör som krånglar. Toan funkar ju, som tur är. Tänkte jag skulle äta något och sedan prova mitt skärp :3

-> Jag har köpt ett skärp som jag ska ha till min klänning (som jag ska ha på avslutningen) Enkelt svart, men jag har massa krimskrams så jag kan ju fixa det lite - om det behövs :D

Nu är jag hungrig, så här avslutas inlägget! 

sayonara ~ !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0