bordepluggamen...

Borde plugga men...

Fastnade såklart här. I can't resist. I'm an addict.
I ärlighetens namn är allt detta DeviantART's fel. xD

Efter att jag upptäckt att man måste 13 år för att få ladda upp grejer där (och fått "klartecken" av mamma) blev det dubbelt så kul att gå in där. Och jag älskade det även innan...  Så kan det gå. :'D

Men det gör inte så mycket egentligen. Min läxa (iaf engelskan) handlar om att skriva en uppsats om nån typ av Media; jag valde en hemsida -> DeviantART. Sen är det tyska också... Okej det här låter så jäkla "tungt och trist" så nu tar vi lite roligare grejer!


♦ Jag kommer ha kafeteriatjänst på fredag (fredag = fredagsspecial = roligaste dagen att ha kafeteriatjänst)

♦ Jag har köpt nya strumpbyxor! Ett par gråa (ojämna i färgen) och ett par mossgröna. ◊w◊

♦ Mamma har satt in pengar på mitt kort. Väldigt behändigt! Har använt det två gånger. Lite läskigt... Men jag vänjer mig vid tiden. Och dessutom är det bättre att jag vänjer mig nu än om jag ska vänja mig vid typ 18-20 år ålder. :D

♦ Jag har köpt en ny salsaburk. (≈ Varma mackor) Egentligen "taco sauce" (tacosås), men de är krångligt att säga. Så jag kallar det salsa. -- Att det nu inte finns nåt bröd är en annan femma.


...Mina varma mackor innehåller:


• Ost (tar den ost som finns hemma. Ofta nån mild sort, mamma gillar inte stark)
• Skinka (igen; tar den som finns hemma. Basturökt eller "vanlig" kvittar xD)
• Salsa (taco sauce...)
• Bröd (ofta limpa/rostbröd)

Mycket enkelt recept :3 Vi hade nån hård italiensk ost hemma, så jag körd deluxe variant 8D

(hård italiensk osttex parmesanost)


Funderar på att göra läxorna nu så ajg kan sitta här med gott samvete sen... Jo.. det får bli så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0