Friluftsdag

Idag hade vi friluftsdag. Först fotboll sen orientering. Jag skulle kunna skriva värsta långa inlägget om det, men det orkar jag inte (tror inte någon var intresserad heller). Allt jag säger är att det var hemskt jobbigt att cykla till stället-vi-skulle-till, och att det gick rättså bra på orienteringen. :D

Vi har studiedag imorgon och på fredag. Så vi ska till Öland. Fyfan. Jag vill itne till Öland! Fyra jävla helgdagar! Som jag spendera Mitt Ute i Ingenstans. HelvetesjävlaskitTT______TT


Jag är ensam hemma. Det är sjukt trevlig, brukar inte vara det. Nu kan jag göra saker jag inte får. ôwô


SÅ - jag tänker inte slösa tid här. Jag tänker göra andra saker! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0