Mack-o-man

Har väldigt tråkigt. Eller hade för en stund sedan, innan Snigel loggade in. Vet inte riktigt vad jag ska göra här.. väntar mest på att jag ska smälta maten jag åt nyss (tar förjäkligt lång tid tydligen D: ) så jag kan dricka te och äta macka :3
Vill bara äta, haha. Var på Aikido idag. Lite udda upplevelse. Man bugade en massa. Sjukt... skumt <<

Tror hursomhelst jag ska fortsätta gå. Eventuellt. Fick lust att prova Friskis&Svettis o_O' (nyss. impuls.)
Det är ju skönt att röra på sig. ;D

Finns inte mycket att rapportera. Tänker bara sitta i datorn i max 3 h per dag numera (vilket egentligen innebär att min tid snart är ute..). .. Varför kan inte den här jäkla maten låta sig smältas?! Den var ju inte god. Jag åt den bara för att pappa sa åt mig (jag fick inte äta macka)

Jag är en Mack-o-man, lol. :'D

(!) Vi hade läxförhör i HU (vi håller på med Judendom för tillfället). Var totalt oförberedd så jag failade säkert sönder. (= det gick antagligen inte bra)

Klockan är åtta. Jag vill gå och lägga mig innan halv tio. Så där slutar inlägget här :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0