Skjortor och chokladbollssmet

Tjena!

Jag har varit sjuk typ hela veckan.. har säkert hamnat efter i skolan. Inte bra D:

MEN DET VAR INTE VAD JAG TÄNKTE SKRIVA OM EGENTLIGEN!  ;;

Jag såg på "Djävulen bär Prada" nyligen. Så idag letade jag fram min kjol och ett par strumpbyxor. (Mitt hår är hur smutsigt som helst, men det syns inte eftersom jag satt upp det. Haha, har mycket kort hår, men jag drar luggen bakåt och "säkrar" med hårspännen..)

Kom hursomhelst det ena ledde till det andra och jag bestämde mig för att 'låna' en skjorta från mammas garderob. Mycket nöjd över min outfit. Sen blev jag hungrig (men tanken på pasta fick mig nästan att spy) så jag började baka chokladbollar. Vad händer?

Jo, den jäkla bunken hoppar ur händerna på mig och på något sätt lyckas jag doppa en bit av skjortärmen i smeten. Räddade först chokladbollssmeten (som trots att bunken hamnade upp-och-ner inte trillade ur. Ibland har man tur alltså) och tog sen itu med skjortan. Diskmedel, tvål och vatten. Gnuggade tills jag trodde jag skulle få sår på tummen. Resultat; tycks ha fått bort allt, ingen missfärgning alls! :D

Nu har i och för sig inte skjortan torkat ännu, men jag hoppas på det bästa..

Vad händer annars i mitt liv?

♦ jag har ännu inte orkat ta itu med min blogg-design. (har dock som tur är sparat den förra nånstans. puh.)

♦ håller på med tre olika flashar (när jag lärde mig att animera upptäckte jag också hur man gör små filmer - s. k. flashar. Samma princip, fast lite annorlunda program-saker)

det var allt för mig, tack och hej - leverpastej! :D



Kommentarer
Postat av: Tove

Alltså förlåt, men vad hade ditt hår med djävulen bär prada och en kjol? XD

2009-09-07 @ 17:06:49
URL: http://toveoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0